news

مدیرعامل سافت‌بنک: تا سال ۲۰۳۵ هوش مصنوعی ۱۰,۰۰۰ بار باهوش‌تر از انسان می‌شود

1403-05-14 15:54:44

ماسایوشی سون، بنیان‌گذار و مدیرعامل مجتمع سرمایه‌گذاری نرم‌افزاری ژاپنی سافت‌بنک (Softbank)، معتقد است که تا سال ۲۰۳۰ هوش مصنوعی یک تا ۱۰ برابر باهوش‌تر از انسان‌ها خواهد شد و تا سال ۲۰۳۵، هوش مصنوعی ۱۰,۰۰۰ برابر باهوش‌تر از انسان می‌شود. این اظهارات در نشست سالانه سافت‌بنک در توکیو مطرح شده است. در این جلسه، سون در یک سخنرانی احساسی، اولویت‌های آینده شرکت را تشریح کرد. به نظر می‌رسد نکته اصلی صحبت‌های سون، تمرکز سافت‌بانک بر توسعه یک «هوش مصنوعی فوق‌العاده» است که قادر به دگرگون کردن زندگی انسانی آن‌گونه که می‌شناسیم، خواهد بود.

سوالات متداول

آیا با ثبت نام اولیه می‌توانم از تمامی خدمات سامانه استفاده کنم؟

bubble chat
profile
logo

شما با ثبت نام اولیه (بدون احراز هویت) میتوانید از اکثر امکانات سامانه از قبیل فروش، انتقال، واریز به حساب رمز ارزی، ثبت یک کارت بانکی و ...استفاده کنید. اما جهت استفاده از درگاه پرداخت آنلاین در فرآیند خرید و واریز وجه ریالی، باید ابتدا احراز هویت خود را تکمیل کنید.

bubble chat

روش واریز به کیف پول تومانی(افزایش اعتبار) چگونه است؟

bubble chat
profile
logo

در پنل کاربری از منوی «امور مالی» زیر منوی «افزایش اعتبار» را انتخاب نموده و پس از تعیین مبلغ افزایش اعتبار وارد درگاه شوید. روش دیگر افزایش اعتبار تومانی ، مراجعه به منوی کیف پول و انتخاب گزینه واریز (+) در باکس مربوط به کیف پول تومانی است.

bubble chat

چگونه مبالغ تومانی کیف پولم را برداشت کنم؟

bubble chat
profile
logo

جهت انجام برداشت تومانی، در پنل کاربری از منوی «امور مالی» وارد زیر منوی «برداشت وجه» شوید. در این بخش، باتوجه به میزان مبلغی که در کیف پول تومانی خود موجود دارید، مبلغ برداشت را به تومان وارد کرده و درخواست خود را ثبت کنید. روش دیگر برداشت وجه تومانی، مراجعه به منوی کیف پول و انتخاب گزینه برداشت (-) در باکس مربوط به کیف پول تومانی است.

bubble chat

آیا در فرآیند احراز هویت متن تایپی مورد تایید میباشد؟

bubble chat
profile
logo

خیر. در فرآیند احراز هویت، متنی که بابت احراز هویت فرستادهمیشود حتما باید به صورت دست نویس باشد.در غیر این صورت، احراز هویت فرد رد خواهد شد.

bubble chat

چگونه در سامانه تو ولت احراز هویت کنم؟

bubble chat
profile
logo

جهت تکمیل احراز هویت می‌بایست طبق نمونه راهنما، دو عکس جهت احراز هویت در سامانه بارگذاری نمایید. مدارک مورد نیاز برای احراز هویت عبارتند از: کارت ملی هوشمند یا شناسنامه جدید. درصورتی‌که کارت ملی یا شناسنامه شما قدیمی است، باید دو مدرک شناسایی معتبر در عکس‌های خود قرار دهید. درصورتی‌که در صفحه توضیحات شناسنامه متنی عنوان شده است، می‌بایست از آن یک عکس تهیه و از طریق تیکت ارسال نمایید. متن موجود در نمونه عکس احراز هویت در سایت را به صورت دستی و بدون خط‌خوردگی بنویسید. تاریخی که در انتهای متن یادداشت می‌شود حتما می‌بایست تاریخ روز باشد. عکس‌های احراز هویت شما در کمتر از 15 دقیقه در ساعات کاری مجموعه توسط تیم پشتیبانی بررسی و تایید می‌شود.

bubble chat

چگونه میتوانم سقف خرید خود را افزایش دهم؟

bubble chat
profile
logo

جهت افزایش سقف خرید نیازمند است که چند روز متوالی سقف موجود تعریف شده را استفاده کرده باشید و در صورت انجام این امر با مراجعه به بخش امور مالی، قسمت سقف های مالی با توجه به سقف تراکنش های انجام شده درخواست افزایش سقف خود را ثبت نمایید. که به صورت سیستمی با بررسی میزان تراکنش های شما تایید و یا رد خواهد شد. توجه داشته باشید که پس از تکمیل سقف خرید روزانه طی چند روز متوالی ، میتوان به صورت مجدد درخواست افزایش سقف ثبت نمود.

bubble chat

سقف فروش روزانه من چقدر است؟

bubble chat
profile
logo

به صورت پیش فرض هر کاربر میتواند مبلغ 500 میلیون تومان به طور روزانه فرآیند فروش انجام دهد. لازم به ذکر است که جهت افزایش سقف فروش میتوانید با مراجعه به بخش امور مالی، قسمت سقف های مالی درخواست افزایش سقف خود را ثبت نمایید.

bubble chat

چگونه می‌توانم ارز دیجیتال خرید و فروش کنم؟

bubble chat
profile
logo

پس از ثبت‌نام و احراز هویت، وارد حساب کاربری خود شوید و به بخش "معاملات" بروید. ارز دیجیتال مورد نظر خود را انتخاب کنید و مقدار خرید یا فروش را تعیین کنید. سپس با تأیید معامله، تراکنش شما در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

bubble chat

چگونه می‌توانم رمزارز به حساب تو ولت واریز و برداشت کنم؟

bubble chat
profile
logo

برای واریز رمزارز به حساب خود در تو ولت، وارد حساب کاربری شوید و به بخش "واریز" بروید. رمزارز مورد نظر خود را انتخاب کرده و آدرس کیف پول اختصاصی خود را دریافت کنید. سپس از کیف پول خارجی خود، مبلغ مورد نظر را به این آدرس ارسال کنید. برای برداشت رمزارز، وارد حساب کاربری خود شوید و به بخش "برداشت" بروید. رمزارز مورد نظر خود را انتخاب کرده و آدرس کیف پول مقصد را وارد کنید. مبلغ مورد نظر برای برداشت را تعیین کنید و درخواست خود را تأیید کنید. رمزارز شما به کیف پول مقصد ارسال خواهد شد.

bubble chat

چرا باید احراز هویت انجام دهم؟

bubble chat
profile
logo

در تو ولت، امنیت و شفافیت در معاملات شما اولویت ماست. به همین منظور، ما فرآیند احراز هویت را برای حفاظت از کاربران و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده طراحی کرده‌ایم. احراز هویت به ما کمک می‌کند تا هویت شما را تأیید کرده و امنیت بیشتری برای حساب کاربری شما فراهم کنیم.

bubble chat